Revista «International Microbiology»: Nou número

cover_issue_9087_en_USLa revista «International Microbiology» ha publicat en format d’accés obert el volum 17, número 3 (2014). Es tracta de la publicació de la Sociedad Española de Microbiología (SEM), preparada per la Secció de Microbiologia de la Societat Catalana de Biologia (SCB), filial de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). La revista té l’objectiu de difondre la recerca realitzada en els diferents camps de la microbiologia bàsica i aplicada entre els científics de tot el món. La publicació ha obtingut un factor d’impacte 2013 d’1,341 segons la base de dades Journal of Citation Reports (JCR), de Thomson Reuters.

La revista publica dos tipus de contribucions: articles (revisions, articles d’investigació i notes d’investigació) i complements (editorials, punts de vista, opinions, ressenyes de llibres, obituaris, etc.). Les àrees que tracta són: microorganismes; biologia microbiana; aplicacions microbianes; microbiòlegs destacats; estat de l’art en microbiologia en diferents regions del món; microbiologia i educació; i finalment, història i sociologia de la microbiologia.

«International Microbiology» es troba indexada en les bases de dades següents: Chemical Abstracts; Embase; Google Scholar; IBECS; Latindex; PubMed; SciELO-España; Science Citation Index Expanded; i Scopus, entre d’altres.

Per a més informació, podeu consultar l’Hemeroteca Científica Catalana (HCC) de l’IEC. També podeu donar un cop d’ull a l’entrada publicada sobre la revista al Blog de l’OR-IEC.