Revista «International Microbiology»: Nou número

cover_issue_9196_en_US«International Microbiology» és la revista de la Sociedad Española de Microbiología (SEM), preparada per la Secció de Microbiologia de la Societat Catalana de Biologia (SCB), filial de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC).  L’objectiu és difondre la recerca realitzada en els diferents camps de la microbiologia bàsica i aplicada entre els científics de tot el món. La publicació ha obtingut un factor d’impacte 2014 d’1,326 segons la base de dades Journal of Citation Reports (JCR), de Thomson Reuters. La revista ha publicat el volum 17, número 4 (2015) en format d’accés obert.

La publicació inclou dos tipus de contribucions: articles (revisions, articles d’investigació i notes d’investigació) i complements (editorials, punts de vista, opinions, ressenyes de llibres, obituaris, etc.). Les àrees que tracta són: microorganismes; biologia microbiana; aplicacions microbianes; microbiòlegs destacats; estat de l’art en microbiologia en diferents regions del món; microbiologia i educació; i finalment, història i sociologia de la microbiologia.

«International Microbiology» es troba indexada en les bases de dades i classificacions següents: Chemical Abstracts; Embase; Google Scholar; IBECS; Latindex; PubMed; SciELO-España; Science Citation Index Expanded; i Scopus, entre d’altres.

Per a més informació, podeu consultar l’Hemeroteca Científica Catalana (HCC) de l’IEC.