Revista «International Microbiology»: Nou número

cover_issue_9335_en_US«International Microbiology» ha publicat el volum 18, número 3 (2015) en format d’accés obert. Es tracta de la revista oficial de la Sociedad Española de Microbiología (SEM), preparada per la Secció de Microbiologia de la Societat Catalana de Biologia (SCB), filial de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). L’objectiu de la publicació és difondre a escala internacional la recerca en microbiologia bàsica i aplicada. La revista està inclosa a la base de dades Journal of Citation Reports (JCR) de Thomson Reuters.

La publicació inclou articles (articles d’investigació, revisions i notes d’investigació) i complements (editorials, punts de vista, opinions, ressenyes de llibres, obituaris, etc.). Les àrees tractades per «International Microbiology» són: microorganismes; biologia microbiana; aplicacions microbianes; microbiòlegs destacats; estat de l’art en microbiologia en diferents regions del món; microbiologia i educació; i finalment, història i sociologia de la microbiologia.

«International Microbiology» es troba indexada en les bases de dades i classificacions següents: Chemical Abstracts; Embase; Google Scholar; IBECS; Latindex; PubMed; SciELO-España; Science Citation Index Expanded; i Scopus, entre d’altres.

Per a més informació, podeu consultar l’Hemeroteca Científica Catalana (HCC) de l’IEC.