Pràctica, teoria i avaluació de la innovació educativa

Amb Revista Catalana de Pedagogia, vol 12 hem volgut donar continuïtat  a la sessió  INNOVACIÓ EDUCATIVA I SISTEMA PEDAGÒGIC A L’ESCOLA realitzada amb la participació de les diverses xarxes de centres (05/10/2016).
 
 
 
 Amb el tema monogràfic: Pràctica, teoria i avaluació de la innovació hem donat la paraula a professors i experts per clarificar la relació permanent entre pràctica, teoria i avaluació. Confiem que siguin textos útils als equips docents.

 

Accés a la Revista Catalana de Pedagogia. Vol 12

 
 
 
Us convidem a la sessió de presentació i taula rodona sobre la pràctica, teoria i avaluació de la innovació.
 
Serà un diàleg entre els autors  al qual se sumaran altres experts que intervindran com a responents preferents de fila zero. El diàleg s’obrirà tots els assistents representants de les diverses institucions educatives.
 
 
Data: 11 de desembre de les sis a dos quarts de vuit del vespre.
Lloc: seu de l’Institut d’Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47. Barcelona.
 
Vegeu programa-invitació
  
CAL CONFIRMAR ASSISTÈNCIA  A TRAVÉS D’AQUEST APLICATIU
Activitats programades
  • No hi ha novetats

Ja disponible dins el Portal de Publicacions de l'IEC.

Seminaris 30 anys

Les presentacions apareixen publicades a la RCP núm. 8.

Activitats
comptador

1