Primavera Pedagògica 2012
La Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, va convocar la cinquena edició del seminari de la Primavera Pedagògica. L’esdeveniment va tenir lloc els proppassats 31 de maig i 1 de juny. En aquest context, joves pedagogs i pedagogues que es troben en els deu primers anys d’exercici professional, són convidats a presentar breument els seus estudis, recerques i projectes. S’estableix un diàleg amb altres pedagogs de llarg recorregut professional que actuen com a crítics constructius i sorgeix un debat acadèmic enriquidor, tant per als participants, com per als assistents. Les ponències presentades són publicades a la Revista Catalana de Pedagogia amb objectiu de donar a conèixer algunes de les línies d’investigació, iniciatives i intervencions pedagògiques que s’estan duent a terme i per a les quals cal trobar un espai de projecció acadèmica
Sovint, les intervencions dels assistents complementen les propostes dels ponents i contribueixen al seu enriquiment. Es tracta, doncs, d’una trobada professional i científica d’intercanvi generacional on tots som ponents o responents. Tots podem contribuir a l´enfortiment de la pedagogia d’aquest país.
Programa Primavera pedagògica 2012
Resum de les ponències
• Alba Castejón
• Alba Díaz
• Berta Espona
• Francesc Franquesa
• Maria Faig
• Maribel de la Cerda
Fotografies de l’acte
- La primera sessió del seminari va tenir lloc a la sala Puig i Cadafalch de l’Institut d’Estudis Catalans
- L’intercanvi generacional, el més destacable de les jornades
- La segona sessió del seminari va tenir lloc al Campus Mundet -UB-